A Monaghan nyári gomba kampányt indít

A brit Monaghan Mushrooms a nyári gombafogyasztás növelése érdekében rádió- és PR kampányt indított. A programot Simon Rimmer sztárséf irányítja, aki a BBC2 „Something for the Weekend” műsorának vezetője. Rimmer a kampány részeként már két internetes műsorban vett részt, ahol a gomba helyes elkészítését tanította meg a fogyasztóknak.

A Monaghan az egyik legnagyobb friss gomba termelő vállalkozás Európában, a kampányban az ír CMP-vel (Commercial Mushroom Producers – Gombatermelők Szövetsége) dolgozik együtt, hogy sikeresen növeljék az egy főre jutó gombafogyasztást. Ehhez az út a fogyasztói ízlés, a helyes elkészítési mód megtanítása lehet.

Stephen Allen, a cég marketing osztályának vezetője elmondta: „Nagyon izgatottak vagyunk az új kampány miatt, hogy sikerül-e a gombához olyan pozitív értékeket kapcsolni, amit megérdemel. A gombák egyszerű, de sokoldalú élelmiszerek és meg szeretnénk mutatni hogy milyen könnyű jól elkészíteni, biztosítva ezzel az remek ízeket minden alkalomra. „

A gombatermesztésből származó ágazati bevétel 356 millió font évente és az elmúlt évben 3%-kal emelkedett.

A Monaghan Mushrooms a brit gombapiac 41%-át látja el termékeivel. Tavaly építette fel 12 millió Euróból új üzemét Tyhollandban, ami a maga nevében igazán egyedülálló komplexumnak számít Európában.